Kancelária starostu a prednostu
- Kancelária starostu a prednostu
- Oddelenie územného konania a stavebného poriadku
- Oddelenie vnútornej správy, právnych, klientskych a sociálnych služieb
- Oddelenie ekonomiky, školstva a projektového riadenia
- Oddelenie dopravy, územného rozvoja, životného prostredia a správy majetku
- Oddelenie kultúry a komunikácie
- Klientske centrum Lamač
- Centrum sociálnych služieb Lamač
- Školstvo v Lamači
- Komunálne služby Lamač
- Centrum služieb GIS Lamač
- Miestna knižnica Lamač
Vedúca Kancelárie starostu a prednostu
Mgr. Andrea Húšková
E-mail: kancelaria@lamac.sk andrea.huskova@lamac.sk
Tu vybavíte:
Kancelária starostu a prednostu organizuje harmonogram pracovných stretnutí starostu, zástupcu starostu a prednostky, zabezpečuje komunikáciu s obyvateľmi, pripravuje podklady na verejné vyhlásenia a prejavy zástupcov mestskej časti, organizuje stretnutia starostu s občanmi a zabezpečuje komunikáciu aktivít organizovaných mestskou časťou a miestnym úradom.
Náplň pracovných činností:
Kancelária starostu, zástupcu starostu a prednostu zabezpečuje úlohy súvisiace s riadením a správou najmä:
- zostavovanie návrhu pracovného programu starostu, zástupcu starostu a prednostky,
- činnosti v súvislosti s organizačno-technickým zabezpečením rokovania miestneho zastupiteľstva,
- styk s poslancami, poskytuje im informácie a odbornú pomoc pri výkone ich funkcie,
- prehľad o rokovaniach komisií miestneho zastupiteľstva, eviduje zápisnice z rokovaní týchto komisií,
- úlohy súvisiace s plynulým chodom miestneho úradu pre výkonnú zložku mestskej časti ako aj aktivity s presahom dosiahnutia cieľov volených zástupcov mestskej časti.
Kancelária starostu a prednostu